Serviciul de Evidență a Persoanei din cadrul Primăriei Sibiu își reia activitatea

Serviciul de Evidență a Persoanei din cadrul Primăriei Sibiu își reia activitatea începând de luni, 4 mai, după ce patru dintre angajații Serviciului au parcurs perioada de izolare de 14 zile în contextul suspiciunii de infectare cu coronavirus, ca măsură de siguranță și prevenție. Dat fiind faptul că nu au prezentat simptome în aceste ultime două săptămâni, iar trei dintre ei au fost inclusiv testați cu rezultat negativ, aceștia se pot reîntoarce la birou pentru a asigura activitatea de relație cu publicul. Restul angajaților își vor relua activitatea odată ce parcurg perioada de izolare.

„Reamintim că pentru a proteja cetățenii care ajung la ghișee precum și angajații serviciilor publice, sediul secundar al Primăriei de pe bulevardul Victoriei a fost dezinfectat în întregime de două ori. De asemenea, angajații de la ghișee, dar și cei de la birouri, poartă mască și mănuși de protecție. Reamintim faptul că, prin Decretul Prezidențial nr. 195/2020 privind instituirea stării de urgență, documentele eliberate de autoritățile publice care expiră în perioada stării de urgență  își prelungesc valabilitatea până la încetarea acestei stări. Prin urmare, cetățenii nu trebuie să se prezinte la ghișeu pentru prelungire în această perioadă, ci doar pentru situații deosebite, precum pierderea, furtul sau distrugerea documentului de identitate.”, transmit reprezentanții Primăriei Sibiu.

 

Programul Serviciului de Evidență a Persoanei începând de luni, 4 mai:

 

Activități la ghișeu

 

 

LUNI

 

MARȚI

 

MIERCURI

 

JOI

 

VINERI

 

 

Primiri acte,

exclusiv cu programare online

 

 

8:30-13:00

 

 

8:30-13:00

 

 

14.00-16:30

 

 

8:30-13:00

 

 

8:30-12:00

 

Eliberări  acte

 

 

15:30-16.30

 

15:30-16.30

 

8.30-10.00

 

 

15:30-16.30

 

12.00-13.00

 

 

 

Social Media:

You may also like...

Add a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *